tejp på magen

alltså ibland har mamma lite lustiga idéer, haha! det är ett väldigt vackert kors hon tejpat på min mage, konst skulle man kunna kalla det!

jag vet inte vad det är för fel jag har. smärtan tar aldrig slut och jag rent ut sagt lider. det är äckligt jobbigt att vara i skolan när jag har ont men jag kan inte vara borta mer för jag har redan så många frånvaro timmar.. det hjälper inte med värktabletter eller att jag gråter, smärtan är fortfarande kvar. vill bara att det ska försvinna och aldrig mera komma tillbaka! usch

hihi, snart har vi en söt lite vovve här hemma!

hahahahahahhahaahhaa alltså jag dör typ varje gång jag ser han här! 

och mammas konstverk!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0