när alla säger nej ska jag säga ja, när allting går emot ska jag hålla kvar

när jag kom hem från dansen idag så var det som att alla mina krafter bara flög ur mig, helt galet vad trött jag var. nu har jag där emot piggnat i en aning! Har inte några läxor som jag behöver göra tills imorrn, tackar mina håltimmar för det. annars har dagen varit som vilken annan måndag som helst, inget speciellt med andra ord.
 
har en hemsk sak att berätta och det är att jag tror att jag kanske möjligtvis kan vara laktos eller vad fan det nu heter. SKITJOBBIGT om det är så, för jag älskar mjölk.. får hoppas på det bästa bara. annars är det #gameover
 
om ni vill veta något annat onödigt så tycker jag att det är extremt jobbigt att tvätta bort mascara, usch det är bland de värsta jag vet. haha låter som att jag är världens fetaste latmask.. men helt seriöst. dyrt är det också.. därför använder jag inte mascara så ofta nu förtiden, ruskigt skönt! 
alltså det här var ju egentligen helt onödigt, men kände för att skriva ner det för att ha något att skriva, något annorlunda. för allt jag skriver handlar typ om mina tråkiga dagar och de är ju inte så speciellt ....kul. inte för att jag vet om det här helelr var det, men det breakade lite lixm. haha mors!
 
dagens äckligt goda lunch hemma hos isabelle
och mina fina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0