one day, I'll marry you

Fick min avslutningsklänning idag och den är jättefiiiiiiiiiiiiin, in löve. Skönt att ha de besväret över, hehe.
Pinsamt att jag var nervös hela morgonen och mådde illa av bara tanken på sprutor.. haha, men klarade mig för den här gången! Måste in i veckan och ta blodprov .. Helt ärligt så tror jag att jag kommer att lipa. Om jag inte hinner dö före typ! Usch vad jag är mesig ..
Annars har dagen vart helt okej, tränat mina små tjejer och hängt med mimmi. Just nu har jag världens klädångest och känner mig väldigt stressad. Skulle vara så skönt att bara slänga sig ner under täcket och sova som en gud tills väckarklockan ringer och förstör allt. Men känns som att jag inte kan göra de, har allt för mycket att göra fast jag har ingen aning om vad de skulle vara? KNÄPPT. later


cutiepie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0