It's what you do to me

Min söndagsmorgon började väl inte så speciellt bra. Vaknade med världens allergi shit. De var så äckligt jobbigt, trodde jag skulle vara sönderriven i en massa småbitar innan de var över! Ska till läkare imorrn så får hoppas på att de finns en lösning på mitt problem.
Annars har jag nog haft en hel skön dag, kollat på när mina teammates spelade boll idag. Var jättejobbigt att sitta där och veta att jag inte kan. BLIR ARG. Men nu har jag bestämt mig för att min smärta (som förövrigt är fruktansvärt hemsk just nu!) inte ska hindra mig från att röra på mig som folk, orkar inte vara invalid längre!
Och jag är sjukt taggad på att träna, så ska försöka träna så mycket som möjligt den här veckan. Jag vill vara helt slut, näst intill död, ha världens träningsvärk och få känna att jag verkligen existerar. Tror jag börjar morgondagen med en kort joggingtur! wish me luck, kommer aldrig palla stiga upp! haha. Vill ha tillbaka min kondition so baad. Så nu jävlar!
sommar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0