????????????????????????

Alltså jag har har typ världens i-landsproblem ... haha, alltså vet inte om jag ska skaffa mig en iPhone som resten av världen eller om jag ska gå mot strömmen och skaffa en galaxy s2?! hehe, alltså ibland har jag liksom bestämt mig för en galaxy och sen ångrar jag mig och bestämmer mig för en iphone och så där håller de på! så nu vet jag inte vilken jag ska satsa på ... haha.
Fan vad sorligt egentligen, har sitter jag och snackar om mitt problem om vilken tele jag ska köpa medans typ alla fattiga och utsatta människor i världen kämpar om att överleva, unfair! men så är det ..
???????????????????????????????????????????????

Kommentarer
Postat av: felicia

galaxy s2 :D

2012-03-12 @ 19:37:38
URL: http://feliiciialinnea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0