sick.

vaknade för typ en timme sen! Ganska skönt att vara hemma idag, mår jätte konstigt :s vet knappt själv hur jag mår för det känns så konstigt .. Kan hända att jag har världens resfeber ..myyys.
Nej men är lite nervös över vad som kan hända nere i egypten, känns lite risky att åka dit! MEN MAN LEVER JU BARA EN GÅNG, RIGHT?!?!?
hehe, nej men de skulle ju inte vara så kul att bli bombad av terrorister eller uppäten av en haj .. Men ja, det återstår att se, får väl hoppas på det bästa!
Men nu ska jag röja undan alla kläder som ligger runt i hela rummet. Vet fortfarande inte riktigt vad jag ska ha med mig ?!? och på något konstigt sätt så lyckas jag alltid få med mig för mycket och en massa onödiga saker .. hehe
Men jag är en sån som måste ha med mig "ifall att" saker, om ni förstår vad jag menar? Om jag packat ner två par skor till exempel och så hittar jag ett par till skor som gärna skulle få följa med, så tänker jag: "men jag kan ju ta med dom här ifall att någon av dom andra skulle gå sönder" ... hahah, ungefär ... så nu vet ni!
Men blev just väldigt sugen på smoothie, så tror jag ska kirra en innan jag börjar packa ...
arkivbilder

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0