My feelings for U have always been real

Känner mig inte alls lika konstig längre! haha, men känner att de snurrar i huvudet någon gång ibland? aja, ska nog klara av skolan imorrn, måste de iaf! För jag måste träffa mina finisar innan vi skiljs åt i nästan två veckor! usch vad jag kommer att sakna dom .. Tänk vad mycket jag måste skratta när jag kommer hem, haha!
Jag drar imorrn vid 3 typ, men datorn kommer med! Så ska nog försöka hålla bloggen vid liv, om jag lyckas hålla mig själv vid liv vill säga! haha, nej men nu ska jag lägga ner med de där ..
Får hoppas på att jag kommer hem levande iaf!, men uppdaterar jag inte på hela veckan så kan ni börja bli oroliga! xoxo
Alii_m5cmaic2bi_large

Tumblr_lzad4w6c651r0i2xvo1_1280_large
HAHAHA, sorry, men tyckte de var lite kul! XD


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0