HOME SWEET HOME

finally, hemma!
obeskrivligt skönt faktiskt. Brukar aldrig längta hem från varmare breddgrader men nu gjorde jag faktikst det? haha. Har i alla fall haft en riktigt skön vecka i egypten, skönt att få komma bort från den här ön ett tag .. En aning brunare har jag blivit också, tihihi.
Fick en hel dag extra på hotellet igår pga att flyget hade tekniska problem och blev 7h försenat, men de var inte en sån biggie eftersom att vi slapp sitta på flygplasten dom 7h och kunde ist ligga i en solstol och njuta några timmar extra! Men fick dock sova ett x antaltimmar färre inatt ist .. Och flygresan hem var jätte skumpig typ hela vägen, lite läskigt!

Men nu ska jag läsa alla 7409234890 blogginlägg som jag inte har läst och njuta av att få ligga i min underbara säng♥ Bilderna kommer senare, vet inte när, men snart iaf! pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0