ganska kul endå jao

Nämn något som gjorde dig glad igår: Att jag äntligen fick träffa fina sara

Vad gjorde du kl 08 imorse: sov? XD

Vad gjorde du för 15 min sedan: läste bloggar !

Det sista du sa högt: aa
Det senaste någon sa till dig: "Jag sätter dom här där borta"

Vad har du druckit idag: öhm, oboy, juice, julmust och vatten

Vad var det senaste du åt: kyckliing

Vad var det senaste du köpte: kläder

Vad är det för färg på din ytterdörr: vit

Vad är det för väder hos dig nu:vet inte, är ganska svart ute 

Godaste glassmaken: vanilj av dom där regular alltså, sen finns de ju en massa andra :s

Tror du på kärlek vid första ögonkastet: yes

Sover du tungt: oftast så

Drömmer du mardrömmar: väldigt sällan, om jag sätt på ngt läskigt så brukar det hända XD

Favoritklädsel: beror på årstiden, men conversen sitter alltid bra!

Vad ser du om du tittar till höger: en dörr, skrivbord, och en lampa

Vad ska du göra härnäst: kolla på gg

Höger eller vänsterhänt: höger

Humör just nu: arg

Favoritgodis: helt klart choklad 

Kläder just nu: pyjamas shorts och en hoodie

Sommarplaner: Ha för jävla roligt med mina underbara vänner såklart!

Hur många kuddar sover du med: 4

Spelar du något instrument: inte direkt

Morgon eller nattmänniska: inget XD

Är du kittlig: oh herre gud ja, kittligare får man leta efter

Snarkar du: nää, de tror jag inte iaf? ingen har sagt ngt så XD

Stjärntecken: vattuman

Äckligaste insekten: typ alla?

Längtar du mest efter just nu: ganska mycket, men våren och sommaren ligger ganska högt upp på listan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0