plugghästen har hittat hem

men tjena mittbena!
jag har tror att jag blivit en lite pluggis(??) och det är inte alls likt mig. måste ha blivit knäppare än vad jag redan är. men känner jag mig själv rätt (som jag borde göra vid det här laget) så kommer det att hålla i max en vecka till.. heh
annars då? jo det är nog bra, är bara väldigt trött och lider av huvudvärk, no biggie. imorrn har jag i alla fall sovmorgon till klockan 8!! sååå skönt. och här är det ju ganska tyst.. men så blir det eftersom att bloggning inte riktigt är min stora passion i livet.
neeEj nu blir jag irriterad på den där jätte stora myggen som surrar i mitt rum, så nu ska jag ta livet av den stackarn och sen sova i think!
nej usch vilket konstigt inlägg det här blev?!?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0