O V E R D O S E

OVERDOSE iPhone Case
Funderar starkt på att beställe hem de där otroligt coola skalet, men frakten
kommer typ säkert, högst antagligen bli typ en miljon euro och då är jag ju
ruined for life. Hm, får seee hur jag löser detta.
Hade en helt ok dag i skolan, har mått illa hela dagen och de är inte okej! vill inte bli magsjuk de är bland de värsta jag vet. blääh. Just nu är jag på så sjukt dåligt humör så jag vet inte vart jag ska ta vägen och jag är arg, riktigt arg! Jag blir så akshfaklfjfredasdkösdffajhealfjsdföaesjfdshfjalsj

något annat jag funderar på är ifall jag ska beställa hem lite kläder från nelly och någon bikini från hm, skulle iaf få mig på lite bättre humör, hehe. TUR ATT JAG HAR MITT ÄLSKADE ONE TREE HILL♥♥, sviker mig aldrig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0