The chemistry between us could destroy this place

Ja de är ungefär de här jag sysselsätter mig med just nu, att ta en massa söta webbcam bilder :) trevligt!
Slutade 10 i 2 idag, härla ! Chillade på stan med några, såklart blev de lite hesse häng ! Och body pumpen
imorse var nog de tråkigaste jag vart med om på länge ! de sööög, om jag säger så mkt som att vi hade
vår lilla syslöjdslärare på 1.20 så kanske ni förstår ? men iaf så ska jag göra mina läxor och sen kolla på film elr O.C har inte riktigt bestämt mig ännu. Ska bli så fruktansvärt skönt med fredag imorrn !!1 har vart så sjukt trött den här veckan så att de inte är sant. Men nu läxor ! See ya later

Kommentarer
Postat av: Antonia

Vad söt du är Emma!! :))

2011-09-19 @ 19:02:50
URL: http://aantoniaa.webblogg.se/
Postat av: till Antonia

tack de samma :))

2011-09-21 @ 19:30:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0