Svenska Hollywoodfruar

haha, japp de är vad jag kollar på just nu, ganska underhållande måste jag säga ! Annars så kom jag hem från träningen för inte så jätte länge sen, och den gick verkligen skit. ont i ryggen, huvudvärk, yrssel och magont, kan de bli bättre ? Och skolan var som vanligt ganska seg, skönt med lite mera chill dag imorrn känns som att jag behöver de. Ska till tandläkaren imorrn också, blää gillar inte att gå till tandläkaren .. haha. Btw så har jag prao plats kirrad också, awzum ! :)) Men nu ska jag fortsätta kolla hollywoodfruar ! See ya later
och förässten så blir jag väldigt glad när jag kollar min statistik ! fortsätt med de, de får mig på blogg humör
och de ger er mea inlägg !! :)) PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0