söndagar in my ♥, or what ?

Hallåå ! Lite dålig uppdatering de senaste dagarna, men jag har nästan inte haft en ledig stund! elr så har jag vart helt slut som jag är nu, helt galet vad trött jag är .. Men iaf så åkte jag till N med S och M i fredgas, riktigt trevligt ! Kom hem igår vid 4 tiden pkte in till stan med lina och ja resten står i inlägget som kom upp igår. Hade match idag och spelade en halv halvlek och de räckte för att jag skulle få så fruktansvärt ont i ryggen, inte bra .. men ska på fysoterapi om ngn vecka, och jag hoppas verkligen att de kommer att hjälpa ! Ikväll tänker jag bara ta de lugnt, orkar inte röra på mig alls ! ska göra läxor, och ladda ner en massa musik och om jag orkar så kollar jag på ngt avsnitt vänner :) PUSS
söt random bild, jag har verkligen bildbrist !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0