Keep on dancing til the world ends'

Vaknade halv 12 idag, riktigt skönt, känns som att de var en hel evighet sen jag fick sova ut !! Läxorna har jag gjort också, känns riktigt skönt de med så slipper jag göra dom ikväll för då ska jag se på O.C om inget annat trevligt händer? Och btw så fick jag mitt gina paket i fredags, om jag inte redan sagt de? awzum, men jag väntar fortfarande på att skjortan och h&m paketet ska komma. Annars har jag nog inget speciellt att berätta än att jag ska träna imorrn och är VÄLDIGT taggad just nu, så får se hur taggad jag är imorrn efter skolan haha. Jag har inte haft fotbollsskorna på mig på över en vecka och inte heller sprungit på en grön gräsmatta :)
haha, men nu ska jag sluta tönta mig och städa mitt rum, see ya later
HAHA, jag tror att jag nyser på den här bilden, men den bjuder jag på !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0