Ingen större förändring

helloooo. De känns som att de enda jag skriver om hur ont jag har i ryggen och hur mycket jag hatar den. Så just därför tänker jag hoppa över de idag och vara lite lite positiv :)
Tisdag idag så hade en helt okej skoldag med två timmar hk och gruppträn. Hade powerpuls första timmen ! Riktigt skönt efter åt, inte precis lika skönt under passet, haha. De var ganska kul också, men aldrig att jag skulle klarat av att hålla på i en timme. To much for me atm. god haha. Men nog om de ! Ikväll ska jag kolla på vår eventuella hundmamma så kommer eventuellt bilder senare ! Annars tänker jag inte sätta foten ur huset. Ganska skönt. See ya later.
en upprepad bild, men de gör inget för jag gillar lina :)

Kommentarer
Postat av: LINA

hih, tycker om dej med :)))))

2011-09-13 @ 21:12:14
URL: http://linaviktorsson.blogg.se/
Postat av: till lina

hihi, puss

2011-09-13 @ 21:31:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0