Baby I'll told ya, my heart was freaking out when I held ya

Helluu alla söta !

Kom hem från wha för en stund sen, har varit där och kollat på fotboll typ hela dagen med en massa brudar. Igår hängde jag med linsen, mycket trevligt som vanligt. Fast den här gången var vi ovanligt nyttiga av oss, haha! Annars då? Jo jag har fedt ont i min rygg, vilket är fuktansvärt jobbigt. Ska till fysoterapeuten på måndag, så få hoppas att hon kommer med något bra! Och något som är väldigt irriternade är att jag inte kan ladda upp bilderna från början av veckan i turkiet. Så nu kommer de lite bilder hur som helst. Men de får ni leva med :) Och mitt spotify har fått något cp fel, så de går inte att öppna! Ibland bara älskar jag mitt liv !
här har ni tre fagra bilder tills vidare !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0