Jag.Vill.Träna.

Och jag som trodde att de räckte med att ryggen dödar mig lite halft, men jag hade visst fel. Har så fuktansvärt ont i halsen, och snart har jag haft de i tre veckor .. inte roligt. Och jag som vill träna. Det här suger bara så att ni vet. Fan om de inte blir bättre tills nästa vecka, för jag orkar inte med halsont när jag är i Turkiet, de är ju bara deprimerande. Men ja, vad kan jag göra? That's life and it sucks.
Och bara för att lätta på stämningen i det här dystra inlägget så bjuder jag ännu en gång på en charmig bild.
haha, ungefär ett år sedan, risigt I know

Kommentarer
Postat av: mimi

haha, men vad snygga vi är emma :)

tycker jag har fina fötter också :D

2011-10-05 @ 19:47:47
Postat av: till mimi

haha, vi är alltid snygga käre vän :D

2011-10-06 @ 17:00:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0