Let the rain wash a way all the pain of yesterday

Asså fy 17 vad trött och irriterad jag är nu !! usch..  ska på ÅFF läger om typ en timme. Är inte riktigt pepp och får se hur de går med mitt baklår med tanke på att jag inte kunde vara med hela träningen igår. jajja, sen kommer jag hem ngn gång efter 22, (så nu vet ni) Så de är inte direkt en chill makrill fredag, men vad gör de, lite träning skadar ju inte (: hahaha
BTW så kom mitt hm paket och körkort idag, prima !! haha, men ja, imorgon kommer mina kusiner hit på besök över helgen typ, och på kvällen ska jag på 18-års kalas till min andra kusin. Och sen på söndag ska jag till den älskade kyrkan. lovely (:
sweet

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0