24/02-11

Nu sitter jag här och kämpar med min förkylning .. riktigt mysigt måste jag säga. Men jo att igår kväll kom jag hem från romme, har varit riktigt nice !! Trevligt sällskap i backen var de också:) haha, jag tror inte att de kommer upp några bilder här i alla fall, allt för "söta" för att visas.
Ja, idag har jag varit på syngranskning till moppekortet och fyllt i något papper hos polisen, så snart ska jag skriva provet och sen gör jag vägarna farliga ;) haha !! och nu funderar jag på om jag ska kolla på lite dh och äta halstabletter och dricka ngt varmt, orkar verkligen inte vara förkyld, så jag hoppas att jag inte har fått någon jätte influensa som håller i sig i typ flera veckor. För de skulle göra mig knäpp på riktigt !! Bara sitta inne och dega inte få träna, underbart !! Och dagens absoluta minus är att jag missar träningen ikv som är i eckeröhallen !! känns som om att jag inte har tränat på flera veckor !!:o ojoj de här blev ju ganska långt, förstår om ni inte orkar läsa de, de är egentligen ingenting kul, bara jag som klagar :)
see ya
random bilder

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0