Länge sen..

Jag har inte bloggat på länge(duktigt emma).
Men att kortfattat om veckan:
Måndag inget speciellt, skola+träning
Tisdag inget speciellt, skola
Onsdag inget speciellt, skola
Torsdag, inget speciellt, skola
Fredag, skola+träning--> sen mimmi.
Lörsdag, mimmi

Ja, men att som sagt igår så for jag till mimmi efter träningen, sov över där oxå, de var jätte kul, eftersom om att de var trevligt folk där. Och idag när jag kom hem så  packade jag upp och gjorde inte så mkt, sen kom elina hit, sen år vi middag. Efter middagen så skjutsade mamma oss till Tesa, sen for vi till saltvik, för att kolla på lilla vokalisttävlingen, för Elina skulle sriva om den för Ålandstidningen, så vi satt längst fram, så på måndag tycker jag att ni ska läsa Ålandstidningen(vokalisttävlingen).
ja de var nog allt.

Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0