The days have flown away...

IGÅR var det skolavslutning, de var nice att äntligen få sommarlov. Sen på kvällen så kom nela hit för att vi skulle hämta upp mimmi för att vi skulle till bella, de var riktigt nice, var där med en massa människor:D♥ Sen efter de så åkte jag, mimmi, nela och sara in till stan för att det var meningen att vi skulle gå på summer in, men där inne var det astråkigt, så vi gick runt på stan istället.

IDAG vaknade jag ungefär halv 11, sen åt jag frukost och efter de så gick jag ut för att klippa gräset. Sen solade jag typ i 2 timmar och sen så sprang jag runt ramsholmen, och sen solade jag lite till. Efter en stund så cyklade jag efter elisa som var hos en kompis. Sen hade jag träning halv 8 till 9, och den träningen var rätt så najjs! Efter träningen så gick jag och mimmi ner till träsket för att simma.

JUST NU sitter jag här och pratar med mimmi på msn, och väntar på att sex and the city 2 ska komma på dvd..


jag äälskar bilden♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0