:)

Nu är jag nog ganska nöjd med bloggen:)

Eftersom om att jag inte har bloggat på ett tag så kan jag ju skriva en sammanfattning av vad som hänt dom här två senaste veckorna:

För två helger sen så kom min kusin Johanna hit och min farbror, resten kunde inte komma pga av jobbe mm den veckan så dom kom en vecka senare.

Vi har varit ute på sjön med våran båt. Vi har ätit mat.
Ja de var lite av de som hänt.

Igår kväll så cyklade jag till stan med min kusin Jennifer, åt glass och gick runt.
Idag så har jag varit på stan med mamma, pappa, lillsyrran och lillbrorsan. Och jag köpte en peace ring och ett peace märke till ett halsband och en bok. Sen när jag kom hem så klippte jag gräset, så nu är gräsmattan jätte fiin:)

Och i helgen så händer de inget, mamma och pappa ska på bröllop så kommer att vara ensam med syskonen, så om ni vill träfas så kan ni ju messa eller ringa:)
Och på söndag jobbar jag sista dagen, häärligt, sen är jag riik!









Nu har ni just sett Ålans sötaste unge!:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0