26 december 2010

hello! har bara chillat nu typ 4 dagar, riktigt skönt. Känns som om att mitt jullov kommer att spenderas framför datorn, men de vill jag verkligen inte... så jag ska försöka vara social (för en gångs skull), haha. så jag kommer väl inte att blogga så mkt, om jag kommer att blogga ngt alls. hehe, men ha de bra :) see ya
jo att min tönt till gud@finaste vän kliver snart på flyget som tar henne till Thailand!!! fatta vad skönt de skulle vara, åååh... jag är så himla avis, men glöm inte att kolla hennes blogg, för jag hade tänkt slänga in något inlägg där !



bilderna är från samma kväll som avslutningen, tänk..då hade man hela sommarlovet framför sig, gud vad skönt de skulle vara, ledig i flera veckor, ist för nu, bara två veckor :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0