Jonna bloggar :)

Tjatja Emmas bloggläsare :D

Nu är det så att Jonna bloggar här och nu, och jag är ingen värst bra bloggare men, men, nu får det  duga  :)
japp, som sagt ska jag till emma på lördag och de kommer vara najjs :D <3
och imorgon ska jag till kära alex och kära iida kommer med också ,för det är ju självaste valborg imorgon ;)
och så, det finns inte mkt att säga förutom det att facebook har laggat ihop helt totalt >.< och jag får abstinens :o
haha, nejmen, nu tycker jag att det är dags att sluta det här blogginlägget :b
see ya ;)


och nu kommer det lite söta bilder by självaste jonna ;)


← hah, ngn random bild barra :b

← haha, jonna herself ;)







































Kommentarer
Postat av: jonna

jag är ganska stolt över mitt blogginlägg :))



host, host, host

2010-04-29 @ 21:18:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0