29 April 2010

Hejsan!

Idag så har dagen gått fort, var till wha och tränade till stafettkarnevalen, missade engelska och hälsokunskap.
Men att annars så ahr de inte hänt så mkt, har klippt mig, har också letat efter en ny vår jacka, emn hittade inte,
så jag ska beställa en. Och just nu så sitter jag här och laddar ner Alice in wonderland.
Och i morgon så är de valborgsmässoafton, den ska spenderas  med min söta 3-åring♥
Och på lördag så kommer söta Jonna hit♥, hon sover här, och sen på söndag så är det match mot roslagsbro!
Så den här helgen kommer att bli super bra. Och ni får leva med mina tråkiga rubriker..

jag tror de blir den här till höger:)

men jag vet inte om jag vill ha svart eller en ljus jacka??


Kommentarer
Postat av: jonna

jonna ÄLSKAR denna häljj :D <3

2010-04-29 @ 19:59:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0