Lördag 12/12-09

Hej på er alla!

Nu var de ett tag sen jag bloggade så jag ska ta en snabb genom gånga av veckan,typ.
Måndag: var det skola sen träning, dagen var inte någge spec.
Tisdag:Hände inget märkvärdigt, skolan var som vanligt.
Onsdag: skola, var som vanligt, hade gymnastik 2 första, sen hem, de var inget spec, tråkigt som vanligt.
Torsdag:Var det vanlig skola, sen var jag och mamma in till stan en sväng, sen hände det inget mera.
Fredag: skola, 1:a lektionen så var det lucia, de var jätte bra, sen dom 2 sista så bar det till alandica för att lyssna på Paolo Robert, sen var det fysträning, och sen hem o ha fredagsmyyyys!!!!:D

Och idag så har jag varit på kalas till min farbror, grattis till han!:) sen så har det inte hänt något mera, ska bara slappa helgen ut, i morron så blir det lucia i stan tror jag(nån som vill hänga med??? hör av er!:D)
Det var nog allt jag ville säga, ha de bra puss o hej ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0