"Leter efter något att säga som kan ändra allt, något mer än de jag redan sagt"

De här fyra dagarna har gått allt för snabbt helt i onödan. Vill inte ljuga och säga att de ska bli skönt med skola, fick ju faktiskt lära mig att de är fult att ljuga innan jag ens kunde snacka, typ. Om man ska se de från den ljusa sidan så är de bara 14 dagar kvar ungefär. Men på dom 14 dagarna ska jag skriva 5 (äckliga) prov, 2 hörförståelser, 1 läsförståelse och läsa en bok på typ 1000 sidor, JAG ÄR JU TAGGAD FÖR FAN! jo hehe far åt helvet vad jobbigt.
Är sjukt trött, inte så konstigt eftersom att jag sov som ett cp inatt. Varmt och trångt. Men de gör egentligen ingenting för jag fick ju vara med mina underbart vackra kvinnor till kåmpisar ♥
Nu borde jag ta en sväng via duschen för att sen gosa ner mig i en ren bäddad säng och kolla på oth. Kan ju tillägga att det här tog mig 41 minuter av mitt liv att skriva. Inte så mycket till inspiration jag har med andra ord. Haha. later

jag när jag är glad!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0