"Let's run away and don't ever look back"

bild från typ maj 2011

Har finally städat garderoben, känns som att jag gör de hela tiden?! Så nu ser jag vad jag har i den, de är ju alltid ett + ! Blir så arg på mig själv när jag säger att jag inte har något att ha på mig fast garderoben är överfull! IRRITERANDE.
Men what ever, var med sara till hennes farmor och pluggade lite finska idag och äntligen så börjar jag fatta något, världens lättnad! Fast tillika så förstår jag ingenting egentligen .. lite knasigt. Har ont i huvudet och är trött så ska ta en dusch, krypa ner under täcket , kolla gg och tagga inför imorrn! För då fan ska jag träna tills jag dör typ. Ska ´bli så fruktansvärt skönt♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0