Dag 3 – Mina mål/drömmar/önskningar.

Ja, till att börja med så kan jag ju skriva att jag hoppas på att jag går ut grundskolan, haha. Sen så hoppas jag verkligen att jag kommer på vad jag vill göra/jobba med. Något som jag tycker är kul så att jag slipper känna att de är en pina att gå till jobbet varje dag. Jag drömmer om att gifta mig med en hockey spelare som är hyffsat rik (exde), och snygg! Om jag inte hittar någon hockey spelare så kan jag tänka mig en norsk kille.
Jag vill ha några små ur gulliga ungar och bo i ett stort, fint hus vid vattnet. Jag drömmer även om en stor garderob full med kläder och skor. Jag vill resa mycket, till varma länder och bara njuta! Gärna med familjen, eller vännerna. Ett långt och lyckligt liv helt enkelt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0