Utkast: Jul. 29, 2012

har haft 9 (oftast) grymma kvällar under rockoff! lite blandade känslor.. sorgligt att de är över för de betyder att sommaren också är det, fast endå otroligt skönt att slippa känna sig tvungen att fixa sig eller känna att man måste åka in för att inte missa något! haha.
Just nu är jag super mega trött så nu ska jag kolla på grey's som jag knappt fått gjort den här veckan! Planerna för imorgon är lillaholmen häng med sara vad jag vet so far. Och jag vet att jag lova ett stort fett inlägg med massa bilder från rockoff, det kommer, men inte riktigt än! stay tuned. later amigos

hehe jo och angående mitt(mina) senaste inlägg så var blogg.se appen en aningen seg så jag måste trycka på publicera ett x antal gånger innan de funkade och då fick jag upp tre extra inlägg på köpet! och så bjuder jag på denna fagra bild

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0