helvete.

Dagarna flyter på som vanligt. Kollade på Dundershow igår, riktigt bra! Hängde även med min efterlängtade Isabella.  Vi drog en sväng in till stan idag, åt glass, kollade på födelsedagspresent, dregglade över alla cp snygga klockor, osv. Ikväll har jag jobbat med Lina och nu ska jag kolla på Grey's. Är på piss äckligt humör just nu. 
är trött, har ont i ryggen, ont i magen och till på de så tappade jag telefon helvete i asfalten. så nu pryds den av  sprickor uppe i vänstra hörnet. bra jobbat emma. vet inte än om jag orkar lämna in den, heh. det tar ju så äckligt länge innan jag får tillbaka den.. Och kissen är super mysig just nu och slickar snart upp mig. soft.
orkar inte ladda upp någon bild, synd.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0