Hit the lights

HAHAHAAHA, min blogg är lite speciell just nu måste jag säga ! Försökte fixa om den tidigare idag, men kodmallarna hade fuckat up, och jag bara, JAHA? XDD och nu när jag går in på bloggen så ser den ut som ett röppel ... inte okej! ska se vad jag kan göra åt problemet.
Har bara tagit det läänch idag, varit till baltic en sväng och kollade på när bruur lirade innebandy.
Och nu ligger jag i sängen och försöker få en början på mitt diktarprojekt ... inte så kul nej! så fruktansvärt jobbigt när jag aldrig kommer igång ..och inte vet jag vad eller hur jag ska skriva heller?! blir så frustrerad! haha, slutar med att jag gör det kvällen innan inlämningen och det resulterar typ 5- ?
NEJ MEN nu ska jag seriöst åtminstone försöka leva mig in i poesins egna värld och få något gjort!
kisses
jag och saris

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0