5 000 000 000

Lever livet och njuter av värmen! (och fasar över alla moln!) haha,
Dagarna är ganska enformiga as usual, men de är bara skööönt. Träffade en kille som ville köpa mig för 5 miljoner kameler .. Jag bara: WHOOOT?!?!?!?! XDDDDDDD haha, in my head lix. Han var lite knasig skulle ha mitt nummer också!
Har faktiskt ganska mycket hemlängtan ... saknar mina vänner! och araberna är lite läskiga .. hehe, fast jag vill endå vara kvar och bli jeeeettteeeee bruuun! skulle vara fedt nice. Men har ju några dagar till på mig!
Men blir så arg, för de är bara en massa moln hela tiden !! Och så har jag bränt mina läppar, inte så skönt ..


Och jo, glöm de där jag sa om att jag typ skulle komma hem som en fettosuperstar numero uno! haha, springer ju fan i trappor mer än jag äter känns det som! haha, men helt seriöst, för att ta mig till stranden så måste jag gå i typ 4 olika trappor där alla har typ 50 trappsteg XD det blir ganska jobbigt kan jag lova .. eller så är de jag som är klen?
haha, men nu ska jag sluta tjattra och fortsätta njuta av min glass! lateerrr

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0