ROCKOFF 2012

#1 Byz samt Rebecca & Fiona stod på scen. R&F var helt galet jävla bra, dansade och dansade. När det var över ville jag nästan fälla en tår över de timarna,minutrarna,sekunderna som jag stod där och inte kunde få tillbaka. galet helt enkelt.
#2 Började kvällen med middag hos bella för att fira henne och lina med mina homies. Pandora & Freddy var först ut, senare var det Maskinens tur att stå på scen! Vilket var nästan lika bra som R&F, men bara nästan.
#3 bestod av Loreen och mycket skratt. tror det ramlade ner några vattendroppar också.
(svårt att ta skarpa bilder när antingen jag eller objektet rör på sig)
#4 var lite knäpp som vanligt. stod och väntade och väntade i en hel evighet kändes det som, sedan efter 40 långa minuter så klev Maggio underbara Maggio upp på scen! Älskar hennes musik.
#5 Den Svenska Björnstammen, ett gäng riktiga sköningar alltså! tog mina jeffrey på mig för jag tänkte " det är ju knappast så att folk kommer hoppa och ha sig ikväll. " sen stog jag bara där med mina förlängda ben medans alla andra hoppade och dansade. hade kanske lite fel.
#6 älskade Norlie & KKV. tanken av att jag stod där mitt i smeten och gungade med får mig att svimma, och synen av KKV får mig att smälta.
#7 timbuktu,en mycket lite man med skön dialekt! haha, har bara fula bilder från den här kvällen, så en bild får duga!
#8 Dansade och pausade med Panetoz. gav allt jag hade på Adrian Lux och det mina vänner var det bästa,äckligaste,svettigaste och roligaste jag var med om på hela veckan. var lika blöt som en dränkt katt när jag gick ut därifrån. det var så sjukt härligt att stå där inne, obeskrivligt. Vågade därför inte ta fram telen så bjuder på en till bild på Freddy som spelade före A.
#9 sista kvällen bjöd på mycket bra saker! började med pizzakäk, sedan Mange Makers och stadshusbacken häng! ville aldrig att klockan skulle slå 12, för då skulle allt vara över. men nu är jag nog bara glad över att den gjorde det haha, det var 9 otroligt slitsamma dagar som jag gärna gör om nästa år!
 
 

Kommentarer
Postat av: emmawagenius

sv: Men åh så go du är, tack ska du ha!! :)
Hihi detsamma du,
kram

2012-08-05 @ 00:13:35
URL: http://emmadenblonda.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0