Fredag 23 April 2010

Idag så har de varit en chill fredag.Det känns som om att vi såg på film alla timmar, fast de gjorde vi inte.
Men att sen efter skolan så var det träning och den var flummig och jätte rolig, vi var bara 6 stycekn så vi sköt mycket. Sen när jag kom hem så duschade jag , den middag och sen så for vi till min ängel.
Jag och Stina hoppade studsmatta, gungade, plockade blommor, lekte i sanlådan, och byggde en kojja i hennes rum. Oc så sa hon en jätte gullig grej till mig, så här var det:
Stina: Emma kan du visa mig hur man ritar hjärtan?
Jag: Jo de kan jag göra, hur många ska jag rita?
Stina:Några stycken.
Efter att jag har ritat några stycken.
Jag: Så där, nu har jag ritat några hjärtan.
Stina tra pappret i handen och ger det till mig och säger:
-Jag älskar dig.

Hon är bara såå sööt.
En bild på henne, som jag tog i dag.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0