Be the change, change the beat

Just nu är jag riktigt glad, och de finns typ tusen olika anledningar! Sååå skönt. Överlevde även dagen i skolan idag, trodde jag skulle vara som ett levande lik hela dagen när jag hörde väckarklockan imore. hatar verkligen ljudet av väcklarklockan och de lyckas alltid pipa när jag som minst villdet. hehe. Men nu vill jag ha helg och den ska bli grym, den måste bli de.
Haha, jag blev så otroligt lycklig idag när jag fick veta att vi ska spela fotboll imorrn på gymnastiken, de betyder att jag får använda mina fotbollsskor, började lipa så glad jag blev. Överväger fortfarande att testa åka på någon träning nu snart, men vet inte om jag vågar? Får väl se hur de går imorrn med tanke på att jag inte rört en fotboll sen oktober ungefär, skam!

Kommentarer
Postat av: Antonia

JAG VART PÅ MIN FÖRSTA TRÄNING IGÅR!! du måst komma nu så att är vi på samma nivå! ;)

2012-04-11 @ 14:07:01
URL: http://aantoniaa.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0