S P R I N G

Har haft en underbar helg med mina vänner! Har varit på så otroligt bra humör och solen skiner som aldrig förr! haha
Skönt med prao en vecka nu också, behvös verkligen för jag orkar inte riktigt med skolan just nu.. om jag någonsin kommer göra de, hah! Känner mig sjukt stressad över skolan, cpjobbigt. Känns som att jag har en massa ogjorda saker som jag skulle behöva ta tag i, fast vet inte vad de skulle vara för saker förutom diktarprojektet?! 

Känner mig så otroligt äcklig och blä.. OCH NU har jag bestämt mig för att SLUTA äta en massa skit, heh..vet att jag sa så för inte så värst länge sen. Men nu är det på riktigt, helt seriöst, måste ju börja skärpa mig nu! Och ska förska fixa månadskort på avancia den här veckan också! Fyfan vad skönt att kunna hänga där och träna skiten ur sig typ varje dag! Guuuuud vad skönt de ska bli, blir så lycklig när jag tänker på de!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0