heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeelg

Vet att min update varit i botten de senaste dagarna. Men har faktiskt lagt ner ganska mycket tid på att plugga, är ganska stolt över mig själv endå!
Och jag lämnade in mitt diktarprojekt idag och känslan när jag släppte de från min hand och de landade på hans bord var obeskrivligt skön! Det var som en sten ramlade ner från mitt hjärta typ. Annars så har det nog inte hänt något speciellt under de här dagarna. Hängt med linarudd och bellrudd ikväll, misigt. Imorrn ska jag hänga med sara, och kvällen kommer spenderas i vh och kolla på volley med lina och bella! Och så hade jag och sara tänkt dra till sthlm på söndag, men tar de nästa vecka ist! hehehehehehehehehehehehe.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0