Dag 5 – En bild på mig + 10 fakta om mig

1. Mitt självdiciplin ligger i botten , speciellt när de gäller skolan!
2. Jag kan inte somna om de är stökigt i mitt rum eller om täcket är upp och ner.
3. Jag är otroligt kittlig, knappt så att man behöver röra mig så kittlas de, haha!
4. Jag är väldigt lättskrämd och mörkrädd, ogillar att sova ensam egentligen.
5. Min humor är den värsta som existerar! jag lovar verkligen de, skrattar åt i princip allt. (även mina egna skämt..)
6. Jag är typ anti-Finland. haha, men hatar språket och folket. Alla är så cp och fula. ( hehe ta inte illa upp nu men, så tycker jag)
7. Jag har väldigt lätt för att lära känna nya människor. Är så himla charmig! exde
8. Jag är egentligen jätte ledsen och arg just nu. Men bara inombords. För jag vill kunna springa och spela fotboll! Saknar de så ootroligt mycket!
9. Jag är en glädje spridare! I alla fall bland mina vänner, haha!
10. Jag älskar att sjunga. Sjunger heeela tiden och överallt. Kan vara lite pinsamt ibland när jag kommer på mig själv! haha.
DET ÄR HELT OKEJ ATT SKRATTA OCH TYCKA ATT JAG ÄR KNASIG, för de är jag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0