SKÄRPNING NYT EMMA

Alltså känns som att jag inte har något annat liv än skolan? Men helt seriöst. Stiger upp sär tidigt på morgonen gittar till skolan är där till kl 15, mer än halva dagen typ och allt för många timmar av mitt liv! Kommer hem mot halv 16, är skit trött, slänger mig på sängen och typ sover. Vaknar äter middag, inser att jag har waaaay to much läxor och shit att göra så jag får huvudvärk.. kul liksom.
Sen så kommer facebook in i bilden där också, sen är det kört. haha, nej men aaaaaaahhh, blir så arg på mig själv för att jag typ alltid skjuter upp alla läxor och annat onödigt skräp som vi måste göra! inte bra, och jag som hade bestämt mig för att höja i en massa ämnen .. skit.skräp.bajs. vad ledsen jag blir på mig själv!
okej från och med NU  ska jag försöka skärpa mig lite mer ! wish me luck ..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0