Egypten

Helluu!
Känns helt knasigt att vara här nere egentligen, har inte riktigt fatta att jag ska vara här! haha, allt gick så snabbt! Men jag klagar inte!!
Trodde att flygresan skulle bli ett helvet med tanke på hur jag mådde innan.. trodde jag skulle dö typ .. men de fixade sig som tur var :)
helt okej men 28 grader också, lite annat än typ -70 och snöstorm! Om en stund så är det dags att leta reda på en restaurang, haha, området är sjukt stort, så kommer aldrig hitta! Och mat finns det hur mkt som helst, så bli inte förvånade om ni inte känner igen mig! Och jag saknar mina vänner .. buhuuu, men snart är två av dom i samma land som mig iaf! så ni vet liksom. Men nu ska jag se vad jag ska ha på mig .. ångest! XD
ha de braaaa vänner ! och jag tror att bilderna kommer sen när jag kommer hem!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0