Thank you so much for being such a good friend to me ...


vet inte riktigt hur jag ska börja de här inlägget, hade iaf en riktigt trevlig kväll på dinos med laget igår ! Supe god mat och trevligt sällskap, tack gullisar :) Annars så ha jag hängt med min kusse hela helgen, chillat, kollat på film osv. (big pauly) haha. Atm är jag inte på så jätte bra humör, trött, irritead och arg. De enda som fått mig på bra humör idag är min kusse och mamma. Inte gö de saken bättre när jag tänker på att jag måste skiva den dä jäv*a bokrecensionen och plugga finska pov ! fy fan säger jag bara. Hatar sånt här :) see ya laterr
finns en sak som skulle få mig på bättre humör.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0