Save youre heart for someone who leaves you breathless

hihi, sitter här med en stor kopp varm choklad, mm älskar de♥ Skolan har jag egentligen inget att säga om förutom att de är feeedt tråkigt att vara där :) haha hade orientering i spöregnet två sista timmarna, myys. Sen åkte jag hem till mimmi, sov till typ 5, åt och sen åkte vi till bengtsböle. Små tjejerna hade match, dom spelade riktigt bra idag, är riktigt stolt ! haha. Dom är bara för sööta :')
Och nu måste jag göra samhälla läxan och leta efter ngt som jag kan ha på mig imorrn och sen blir de O.C om jag orkar, är så sjukt trött !!! Måste läsa Katrina också, den ska vara klar om typ 4 veckor, men endååå. men nu ska jag fortsätta med mitt, see ya later guy's :))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0