I'll fight for you

Usch, den här veckan suger verkligen på många sätt och vis, dels för att jag har en massa prov. Och jag skulle inte sitta och plugga en massa hela tiden, jag har ju faktiskt ett liv också.

Dagen har varit som dom flesta andra, mimsan har varit här en stund ikv, fin tjej de där :) Atm så laddar jag ner lite ner musik och sitter och sjunger, härligt! haha. Peppar konditionstest imorrn också, eller? Komme försämra min tid extremt mycket ..
Och jag har kommit underfund med att jag gillar hösten ganska mycket, den är så himla mysig! Och träden ä så fina när dom byter färg (mommo varning?). De är mysigt när de regnar och blåser och ä lite mulet eller när solen skiner, de spelar liksom ingen oll vad de är för väder på hösten! Men på sommaren så blir man ju bara deprimerad om det regnar i flera dagar, för då ska de ju vara sol. Haha, okej nu ska jag sluta tönta mig och hoppa i duschen. Och jo imorrn lovar jag nästa att jag lägger upp fösta delen av bilderna från turkiet !
mobilbild
haha, fint att man ser lappen som sticker upp där ur halsduken :)




Kommentarer
Postat av: isabella

sv: måste ju nästan göra det! :DD

2011-10-18 @ 21:05:32
URL: http://isabellove.blogg.se/
Postat av: isabella

sv: måste ju nästan göra det! :DD

2011-10-18 @ 21:05:35
URL: http://isabellove.blogg.se/
Postat av: isabella

sv: jaa, måste nästan göra det :DD

2011-10-18 @ 21:06:35
URL: http://isabellove.blogg.se/
Postat av: Mimi

Min emzkibabzki är finast, PUSS! <3

2011-10-18 @ 21:17:27
Postat av: sv:

mimmi: puuuwsar<3

isabella: haha, jag förstod efter att jag läst första kommentaren, så trög är jag väl ändå inte ?:D

2011-10-19 @ 19:06:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0