Hej jag heter Anita och jag är en rödbeta.

hahaha, rubriken är det nog ingen förutom Sara som fattar, men skit kul var de iaf !
Hade första prao dagen idag, riktigt kul faktikst ! så nu tycker jag att ni ska läsa ålandstidningen. Har gjort bort mig ett x antal gånger idag också, men de var ingen big surprise för sånt är jag bra på! Hade tänkt åka på träning ikväll, men så blir de inte, eftersom att jag har ont i ryggen och min hals gör fortfarande ont. hata. Men iaf så kan jag berätta att jag hade en riktigt trevlig dag i Stockholm, fick med mig hem några saker också, så jag är nöjd.  men nu ska jag kolla lite O.C, see ya later
haha, bara för att jag ser så lycklig ut på bilden !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0