19.06.2011 - konfirmerad , CHECK !

Blev konfirmerad idag, ganska skönt att de är över och att jag har blivit lite rikare på både pengar och smycken (:
Annars då, vart på konfaläger under veckan, ganska kul. Annars så har de egentligen inte hänt så mycket.Vädret är cp dåligt och de suger , för jag vill ha sol och värme så man kan steeka lite, men inte de ! Och de har tydligen inte tänkt bli bättre heller ... Något annat som också är helt cp är min kamera, den är typ sönder, och min webbcam har också något cp fel .. 
och bilder från konfirmationen kommer nog imorrn (:
jag ser stel och trött ut på alla bilder, men jag orkar inte bry mig om de, ni behöver ju inte titta (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0