Det här tog sin lilla tid

Gud vad tiden går fort alltså !! helt sjukt, de är typ bara fem veckor kvar av sommarlovet och de känns som att de typ just börjat, usch !! haha, men endå har jag hunnit med ganska mycket, känns de som i alla fall. Fast jag har fortfarande en massa som jag vill göra. haha :) men i alla fall så i fredags var jag barnvakt och i lördags var jag med mimmi och vi metade, haha mimmi (kung som hon är) fick en abbore, men jag insåg att fiskar inte riktigt är min grej, äckligt är allt jag har att säga. Och sen sov vi hos mig. I söndags åkte vi ut med båten till någon holme, åkte ring och de var svin kallt i vattnet, hehe. Sen var jag och jobbade en sväng, sen åkte jag till S och sov där med S och M , mycket trevligt, med snack och nattbad :) Och igår gick vi till stan och lunchade, gick på stan, åt galss, trevligt :) Och idag har jag inte gjort så mycket, kvällen har i alla fall spenderats med mimmi, mycket skratt. Haha måste tillägga att vår humor måste vara bland den bästa :') Och här kommer lite bilder, ganska mycket mobilbilder , se och njut
och till sist men inte minst stor berit, lill berit och bettan, haha, så himla kul

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0