5 Maj 2010

Hejsan!

Nu var det ett tag sen. Men jag har inte orkat, har varit trött och en massa annat.
Men att de har inte hänt något. Fast vi hade ju match i söndags, och Jonna tog bara NÅGRA bilder,
då menar jag ganska många, men dom blev riktigt bra(:
Och nu så ska jag inte göra så mycket, ska väl börja tänka på lite packning efterso att jag far till göteborg om en vecka, riktigt nice alltså! I morgon så är det näst sista dagen i skolan och sen är det äntligen fredag..
Och vi har hälsokunskaps prov i morgon, mindre roligt.. men jag hoppas att de går bra.
De var nog allt jag hade att säga.

Jag orkar inte ladda upp bilder från matchen, kanske en annan gång



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0