Jag har inte bloggat för jag har inte orkat-.-

Så jag börjar med..

IGÅR cyklade jag till äventyrs golfen för att träffa mimmi och sara, vi spelade minigolf, sen åt vi, sen så cyklade vi upp till stan, gick runt och gjorde ingenting, sen köpte vi glass, och satte oss på en bänk vid torget, där vi belv anfallna av en massa fåglar... Sen cyklade vi hem till sara för att hämta saft och badkläder, sen cyklade vi till ören och simmade.
Sen typ vid 7 tiden så cyklade jag till mimmi för vi skulle tälta med sara nere vid mimmis strand. Så vi satte upp tältet och typ gjorde en massa saker,sen somnade vi...

IDAG vaknade jag i ett tält brevid mimmi och sara, vi satt ute och åt frukost:) sen så cyklade vi till ören och simmade. Fast vi tröttnade på alla moln som kom hela tiden så vi cyklade hem till sara för att hämta hennes cykel.
Sen cyklade vi till mimmis hus, och ner till stranden och simma och sola.
Så de har varit två härliga dagar med mimmi och sara♥ Och vi har ju inte bara latat oss;D

Bilder kommer ikväll nån gång


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0